Ajuts a les despeses financeres a través de l'aval d'ISBA

Destinació:AGÈNCIA DE DESENVOLUPAMENT REGIONAL DE LES ILLES BALEARS
Emissor (DIR3): A04003714
Codi SIA3153714
Tràmit o procediment:Sol·licitud d'ajuts a microempreses, petites i mitjanes empreses de caràcter industrial de les Illes Balears per cobrir despeses financeres d'operacions de finançament d'inversions productives, eficiència energètica i transformació digital previstes en el Pla Estratègic Industrial 2018-2025

Aquests son els expedients que coincideixen amb el
número de document identificador que ens ha facilitat:


Those are the founded files

  1. El document normalitzat de sol·licitud de subvenció d'aquesta convocatòria, el qual es genera al final d'aquest assistent en prémer sobre el botó 'Enviar' i que rebrà per correu electrònic.
  2. Descripció de l'empresa i la seva activitat, model de negoci i detall de la inversió/Inversions previstes.
  3. Declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries aportades que es troba inclòs en la sol·licitud de l'ajuda.
  4. Certificat de l'IAE actualitzat en el moment de la sol·licitud.
  5. En cas que el sol·licitant sigui una persona física, es requerirà:
    1. El certificat d'estar en el règim especial de treballadors autònoms o en un règim alternatiu equivalent.
  6. En cas que el sol·licitant sigui una persona jurídica, es requerirà:
    1. Escriptura pública i estatuts, degudament inscrits en el registre corresponent.
    2. Document fefaent que acrediti la representació de la persona que actua en nom de l'entitat sol·licitant. La representació podrà acreditar-se per qualsevol forma vàlida en dret.
  7. Respecte al DNI/NIE de la persona sol·licitant i/o de la persona que li representi, la sol·licitud d'ajudes implicarà l'autorització perquè l'ADR Balears pugui comprovar d'ofici les seves dades d'identitat personal. En cas de denegació expressa del consentiment, serà necessari aportar aquesta documentació.
  8. especte a l'acreditació de les obligacions tributàries autonòmiques amb l'Agència Tributària de les Illes Balears i de les obligacions amb la Seguretat Social, la sol·licitud d'ajudes implicarà l'autorització perquè l'ADR Balears pugui obtenir de l'Agència Tributària de les Illes Balears i de la Tresoreria General de la Seguretat Social la informació relativa al compliment d'aquestes obligacions, excepte en cas de denegació expressa del consentiment, suposat en el qual la persona o l'entitat sol·licitant ha d'aportar el certificat corresponent, juntament amb la sol·licitud de les ajudes.
  9. Quant a l'acreditació del requisit d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, haurà d'aportar-se el certificat acreditatiu del compliment d'aquesta obligació.
  10. Per a ajudes d'import superior a 30.000 €, haurà d'aportar-se el certificat que estableix l'article 13.3 bis de la Llei 38/2003 de 17 de novembre.
  11. El certificat de la societat de garantia recíproca que avali l'operació financera que acrediti la data d'entrada de la sol·licitud del beneficiari de petició de l'aval sobre l'operació financera a subvencionar.
  12. El contracte de l'operació financera.
  13. El contracte o document d'aval de l'operació financera.
  14. Una Declaració responsable, inclosa en el model normalitzat de sol·licitud, de la persona titular de l'empresa o de qui la representa legalment.

En finalitzar aquest tràmit, rebrà per correu electrònic un document pdf que contindrà:

  1. El document normalitzat de sol·licitud de subvenció d'aquesta convocatòria.
  2. Una Declaració responsable de la persona titular de l'empresa o de qui la representa legalment.
Per favor, marqueu una opció ->>>

TIPUS DE SOL·LICITANT

IDENTIFICACIÓ DEL SOL·LICITANT

CANAL DE NOTIFICACIÓ

D'acord amb l'apartat 17 de la convocatòria les notificacions i les comunicacions a la persona sol·licitant es duran a terme per via telemàtica a l'adreça de correu electrònic que hagi designat la persona sol·licitant a efectes de notificacións en aquest formulari de sol·licitud. Els avisos de la posada a disposició de la notificació a la Carpeta Ciutadana del Punto de Acceso General electrónico (Mi carpeta) s'enviaran a l'adreça de correu electrònic que heu designat a les dades del declarant

DADES DE L'OPERACIÓ FINANCERA
Finalitat de la inversió

(sense separador de milers i amb '.' per a separador de decimals) (sense separador de milers i amb '.' per a separador de decimals)

PROJECTE D'INVERSIÓ

En el moment de la sol·licitud, la seva empresa, està adherida al programa ILS?

PRESSUPOST DEL PROJECTE D'INVERSIÓ

(sense separador de milers i amb '.' per a separador de decimals)

Amb el següent detall:

(sense separador de milers i amb '.' per a separador de decimals) (sense separador de milers i amb '.' per a separador de decimals) (sense separador de milers i amb '.' per a separador de decimals)

SOL·LICITO
D'acord amb la convocatòria per a l'any 2024 d'ajuts a les empreses industrials amb activitat a les Illes Balears per cobrir les comissions d'obertura i d'estudi, els interessos i el cost de l'aval per operaciones de finançament d'inversions productives, aprovada per Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia, els imports corresponents per l'operació, avalada per societat de garantia recíproca ISBA, següent:

(sense separador de milers i amb '.' per a separador de decimals)

DECLAR:

DOCUMENTACIÓ

  1. El document normalitzat de sol·licitud de subvenció d'aquesta convocatòria, el qual es genera en enviar aquesta sol·licitud.

  2. Descripció de l'empresa i la seva activitat i detall de la inversió/inversions previstes.

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  3. Declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries segons model CAIB.

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  4. Certificat de l'IAE actualitzat en el moment de la sol·licitud.

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  5. Persona física: el certificat d'estar en el règim especial de treballadors autònoms o en un règim alternatiu equivalent.

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  6. Persona jurídica:
    - Escriptura pública i estatuts, degudament inscrits en el registre corresponent.
    - Document fefaent que acrediti la representació de la persona que actua en nom de l'entitat sol·licitant. La representació podrà acreditar-se per qualsevol forma vàlida en dret.

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  7. Respecte al DNI/NIE de la persona sol·licitant i/o de la persona que li representi, la sol·licitud d'ajudes implicarà l'autorització perquè l'ADR Balears pugui comprovar d'ofici les seves dades d'identitat personal. En cas de denegació expressa del consentiment, serà necessari aportar aquesta documentació.

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  8. Respecte a l'acreditació de les obligacions tributàries autonòmiques amb l'Agència Tributària de les Illes Balears i de les obligacions amb la Seguretat Social, la sol·licitud d'ajudes implicarà l'autorització perquè l'ADR Balears pugui obtenir de l'Agència Tributària de les Illes Balears i de la Tresoreria General de la Seguretat Social la informació relativa al compliment d'aquestes obligacions, excepte en cas de denegació expressa del consentiment, suposat en el qual la persona o l'entitat sol·licitant ha d'aportar el certificat corresponent.

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  9. Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb l’Agència Estatal de l’Administració Tributària (AEAT).

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  10. Per a ajudes d'import superior a 30.000 €, adjuntar el certificat que estableix l'article 13.3 bis de la Llei 38/2003 de 17 de novembre.

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  11. Certificat de la societat de garantia recíproca que avali l'operació financera que acrediti la data d'entrada de la sol·licitud del beneficiari de petició de l'aval sobre l'operació financera a subvencionar.

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  12. Contracte de l'operació financera.

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  13. Contracte o document d'aval de l'operació financera.

    [.pdf, .jpeg, .png] (Max. file size: 10.0 M):
  14. Una Declaració responsable, inclosa en el model normalitzat de sol·licitud, de la persona titular de l'empresa o de qui la representa legalment, la qual es genera en enviar aquesta sol·licitud.

Podeu pujar diversos documents alhora. Per a això, teniu dues opcions:
  1. Quan els arxius no estiguin seguits en la carpeta o no estiguin en la mateixa carpeta, premeu la tecla CTRL i, sense deixar anar, marcau amb el ratolí els arxius corresponents.
  2. Quan els arxius estiguin seguits en la mateixa carpeta, premeu la tecla SHIFT i, sense deixar anar, i prement el ratolí, marqueu el primer dels arxius i després l'últim, i quederan tots seleccionats.